W związku z zagrożeniem koronawirusem i wskazaniem ograniczania przebywania w zatłoczonych pomieszczeniach, Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich przypomina, że sprawy urzędowe można również załatwiać przez Internet.
Posiadając konto na www.epuap.gov.pl można korzystać z elektronicznych usług, wysyłając wnioski do urzędu, podpisując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. W wielu sytuacjach nie ma potrzeby załatwiania sprawy osobiście w Urzędzie. W związku z tym zachęcamy do kontaktu i załatwiania spraw drogą elektroniczną, drogą pocztową i telefonicznie.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych ze sposobem załatwienia spraw administracyjnych zachęcamy do kontaktu telefonicznego: 748165309, 748165300. Tu otrzymasz wszystkie niezbędne informacje. Numery telefonów do poszczególnych biur: http://bip.zabkowiceslaskie.pl/artykul/9/5/godziny-pracy-wykaz-pracownikow-urzedu