Specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkt, to jedno z rozwiązań wdrożonych w popularnej sieci marketów budowlanych. Celem jest umożliwienie zakupów bezkontaktowych, co w dobie pandemii daje poczucie bezpieczeństwa, a niezależnie od niej poprawia komfort zakupu.  

To innowacyjne i autorskie rozwiązanie Grupy Muszkieterów, które obecnie jest dostępne przy kilkudziesięciu sklepach sieci. W bieżącym roku „bricomaty” zostały uruchomione w kolejnych lokalizacjach, w tym przy sklepach w Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śląskich.

Grupa Muszkieterów rozwija usługi z zakresu e-commerce, w efekcie czego klienci wszystkich sklepów Bricomarché mają możliwość złożenia zamówienia online i wyboru jednej z kilku form odbioru, w tym dostawy za pośrednictwem „bricomatów”. Są to boksy, które znajdują się przed supermarketem sieci Bricomarché w specjalnie oznaczonej strefie.

W ramach dostawy do „bricomatów” sieć oferuje szeroką gamę produktów. Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Odbiór zamówienia w „bricomacie” jest darmowy i prosty. Klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.

 

Obserwujemy trendy rynkowe i zmiany w zwyczajach konsumentów zarówno w szerokiej perspektywie, jak i lokalnej. Wprowadzane udogodnienia mają na celu ułatwienie zakupów naszym klientom, dlatego ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Analizujemy koszyki zakupowe oraz inne decyzje konsumenckie i na ich podstawie udoskonalamy nasze rozwiązania. Ostatnio zmodyfikowaliśmy liczbę oraz budowę „bricomatów”. Obecnie urządzenie składa się z 8 boksów, a jego rozmiary są dostosowane do najczęstszych wyborów naszych klientów. Niezmiennie odbiór towarów w „bricomatach” jest możliwy w dogodnym dla klienta terminie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7 – mówi dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce dr Katarzyna Jańczak-Stefanide.

  • Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché.
  • W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.
  • Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.) lub rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.).
  • Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Komentarze

Zostaw swój komentarz