30 marca 2017 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego odbyło się XLIV posiedzenie Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie kworum.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołów: XXXVIII/2016 z dnia 16.12.2016 r., XXXIX/2016 z dnia 23.12.2016 r., XL/2016 z dnia 29.12.2016 r., XLI/2017 z dnia 26.01.2017 r., XLII/2017 z dnia 31.01.2017 r., XLIII/2017 z dnia 27.02.2017 r.,
- Informacja z pracy Przewodniczącego Rady od ostatniej sesji.
- Informacja z pracy Burmistrza Ząbkowic Śląskich od ostatniej sesji.
- Informacja o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego w Gminie- funkcjonowanie Straży Miejskiej i Policji.
7.Podjęcie uchwał:
a) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2017 rok;
b) w sprawie wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Ząbkowice Śląskie na lata 2017-2032.
c) zmieniająca uchwałę w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, ustalenia inkasentów i określenia wysokości ich wynagrodzenia;
d) w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;
e) w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości stanowiącego regionalną pomoc inwestycyjną;
f) w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ząbkowice Śląskie;
g) w sprawie określenia kryteriów drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ząbkowice Śląskie;
h) w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani dla Gminy Ząbkowice Śląskie;
i) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich na realizację „programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w Powiecie Ząbkowickim” w latach 2017-2020;
j) projekt uchwały w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia prawa
8. Zapytania i interpelacje Radnych.
9. Sprawy różne.
10. Zakończenie obrad.