Do końca stycznia można zgłaszać produkty, usługi i innowacje do 33. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Firmy, które zwyciężą otrzymają prawo do posługiwania się Godłem „Teraz Polska”, czyli najbardziej rozpoznawalnym znakiem promocyjnym na polskim rynku.
Konkurs „Teraz Polska” od ponad 30 lat nagradza produkty i usługi za ich jakość, jednocześnie efektywnie podążając za zmieniającymi się wyzwaniami, a tych dzisiaj nie brakuje. Najpierw nastała pandemia, później – wojna w Ukrainie. Oba te wydarzenia niosą za sobą dalekosiężne konsekwencje. Zmienia się światowa geopolityka, wyhamowuje globalizacja, życie gospodarcze podlega różnym perturbacjom.
Inflacja, będąca częściowo konsekwencją wymienionych zdarzeń, nakazuje patrzeć nam z rozwagą na nowy 2023 rok. Wobec tego konsumenci szczególnie teraz będą polegali na zaufaniu, którym obdarzają znak „Teraz Polska”, cieszący się największą rozpoznawalnością na krajowym rynku. Szczególnie teraz będą tego znaku potrzebowali, bo w niepewnych czasach chcemy się opierać na wartościach, które mają ugruntowaną tradycję i sprawdzają się od lat, bez względu na uwarunkowania – mówi przewodniczący Kapituły Konkursu „Teraz Polska” prof. Michał Kleiber.
Godło „Teraz Polska” jest prestiżową nagrodą dla firm. Ten biało-czerwony znak to jedna z najsilniejszych marek w kraju, która łączy w sobie najwyższą jakość i polskie pochodzenie, czyli dwie wartości najbardziej pożądane przez krajowych konsumentów. Potwierdzają to wyniki badań rynkowych, które są przeprowadzane corocznie na reprezentatywnej próbie Polaków. 88% konsumentów utożsamia Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością; 83 proc. Polaków deklaruje, że Godło „Teraz Polska” zachęca do zakupu; 65 proc. konsumentów uważa, że znak podkreśla reputację producenta. Dodatkowo 78% Polaków uważa, że mając możliwość wyboru należy kupować produkty polskiego pochodzenia.
W dobie patriotyzmu konsumenckiego Polacy szczególnie doceniają rodzime produkty i usługi za ich wysoką i stabilną jakość. W zlokalizowaniu ich na rynku pomaga Godło „Teraz Polska”. Zachęcam prezesów, właścicieli, menedżerów do zgłaszania produktów i usług do 33. edycji Konkursu. Udział w nim powinien być naturalną konsekwencją dla wszystkich, którzy w prowadzeniu działalności gospodarczej kierują się wartościami oraz chcą jak najlepiej przygotować swoje przedsiębiorstwo na nadchodzące czasy – mówi prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” Krzysztof Przybył.
W odróżnieniu od większości wyróżnień przyznawanych przedsiębiorcom, w przypadku Konkursu „Teraz Polska” pod hasłem nagroda nie kryje się jedynie statuetka, którą otrzymują wszyscy Laureaci podczas uroczystej gali. Każda firma, która zdobędzie w Konkursie Godło „Teraz Polska” otrzyma cały pakiet korzyści biznesowych. Są wśród nich: prawo do umieszczania na nagrodzonych produktach i usługach oraz we wszelkich materiałach marketingowych Godła „Teraz Polska”; promocja na łamach „Magazynu Teraz Polska”; wspólne z innymi laureatami akcje promocyjne ze współpracującymi mediami; promocja podczas debat i konferencji organizowanych przez Fundację samodzielnie i w ramach Kongresu 590 („lokowanie laureatów”); udział w Gali „Teraz Polska”; członkostwo w Klubie „Teraz Polska”, zrzeszającym laureatów, przyjaciół Fundacji oraz przedstawicieli instytucji, firm i uczelni – mówi dyrektor Konkursu „Teraz Polska” Michał Lipiński.
Biało-czerwony znak obecny na polskim rynku od ponad 30 lat jest prostym i czytelnym potwierdzeniem wysokiej jakości, dlatego też sprawdzi się doskonale jako narzędzie promocyjne w okresie zawirowań gospodarczych i niepewności.
W takich czasach konsumenci dokonują przede wszystkim zakupów racjonalnych, poszukują najlepszej możliwej jakości w rozsądnej cenie, właśnie takie parametry są przez konsumentów od dawna utożsamiane z Godłem „Teraz Polska” – stwierdza dyrektor Konkursu „Teraz Polska” Michał Lipiński.
- Jak zgłosić się do Konkursu „Teraz Polska”? Wszelkie informacje można znaleźć pod linkiem: https://terazpolskafirma.pl, a także dzwoniąc pod nr tel. 228260191 lub pisząc na adres e-mail: [email protected]
Poprzez: PAP MediaRoom / Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego