Od 2 marca 2015 r. zmienił się adres BIP Gminy Ząbkowice Śląskie, strona dostępna jest pod adresem: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
Dzięki zastosowanym nowoczesnym rozwiązaniom BIP Gminy Ząbkowice Śląskie to przejrzysta i funkcjonalna strona, dostosowana również do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dane z poprzedniego BIP-u są dostępne w zakładce „Archiwalna strona BIP”.
Ponadto na stronie BIP został udostępniony system „sprawdź stan sprawy”
System umożliwia sprawdzenie spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich. Wyszukiwarka umożliwia uzyskanie informacji o:
- dacie rozpoczęcia sprawy w wydziale Urzędu Miejskiego
- nazwie wydziału i nazwisku pracownika , który prowadzi sprawę
- statusie sprawy (sprawa w toku, sprawa zakończona).
Jak uzyskać informację:
- wpisując w okienko nr kancelaryjny w formacie 1111/2015 uzyskany w Biurze Obsługi Interesanta
- wpisując nr sprawy widniejący na dokumencie otrzymanym z Urzędu przykładowo: FP.1111.1.2015.KR – nr ten należy przepisać dokładnie uwzględniając wszystkie kropki i znaki.
Wyszukiwarka udostępnia informacje o sprawach rozpoczętych w Urzędzie po 1 stycznia 2015 roku. Informacje są aktualizowane codziennie.