Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich zachęca do korzystania z aplikacji ePraca.
W aplikacji dostępne są wszystkie informacje na temat ofert pracy oraz wydarzeń publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez Wojewódzkie i Powiatowe Urzędy Pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy. Aby skorzystać z aplikacji należy ją pobrać na urządzenie mobilne (telefon lub tablet). W tym celu prosimy zalogować się w sklepie Google Play lub App Store, wyszukać aplikację ePraca, a następnie zainstalować.
Korzystanie z informacji o ofertach pracy dostępnych w Centralnej Bazie Ofert Pracy (https://oferty.praca.gov.pl/) jest łatwiejsze i wygodniejsze. Funkcjonalności aplikacji ePraca:
- Wyskakujące powiadomienia – informacje o nowy ofertach, szkoleniach, targach, etc.,
- Miejsca, lokalizator GPS – wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu,
- Połączenia telefoniczne – natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email,
- Kalendarz – zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc.),
- Kontakty – zapisywanie danych kontaktowych,
- Mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania,
- Połączenia – bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego,
- Konta – proste przywołanie adresu email i wysłanie poczty elektronicznej,
- Subskrypcje – zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń,
- Publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych.