Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na dowóz i odwóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie do (i z) publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019.
Termin składania ofert: 16 marca 2016 do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15 Biuro Obsługi Interesanta.
Zakres usług obejmuje:
1) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do (i z) gminnych placówek oświatowych (publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów) zleconą przez Zamawiającego;
2) wykonanie usługi w terminach: a) termin rozpoczęcia przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 1 września 2016r.; b) termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 28 czerwca 2019r.;
3) wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie do (i z) gminnych placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019 pojazdami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego oraz przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;
4) wykonywanie zamówienia pojazdami nie starszymi niż 10 lat;
5) wykonywanie usługi codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko ! – i tablicami z opisem i numerem trasy w kolorze żółtym;
6) dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na godzinę 8:00 i odwóz po zakończonych zajęciach szkolnych na trasach określonych w Załączniku Nr 6 do niniejszej SIWZ;
7) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrótu dzieci i młodzieży z gminnych placówek oświatowych;
8) wykonanie dzienne 611,3 km (dowóz i odwóz uczniów);
9) wydawanie kart przewozu uczniowi szkoły ponadgimnazjalnej za odpłatnością na trasach, na których znajdują się wolne miejsca, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego;
10) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w sytuacjach nowej organizacji pracy gminnych placówek oświatowych (zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego) w trakcie roku szkolnego oraz zmian organizacyjnych dotyczących uczniów;
11) zapewnienie w każdym autobusie obecności Opiekuna, który posiada: a) co najmniej wykształcenie podstawowe; b) zakończone szkolenie wstępne BHP (minimum 3 godziny instruktażu ogólnego i 8 godzin stanowiskowego- wykazane kartą szkolenia wstępnego BHP); c) identyfikator ze zdjęciem poświadczony przez Zamawiającego; d) strój służbowy i znak zgodnie z przepisami ruchu drogowego;
12) realizacji obowiązków Opiekuna według poniższych punktów:
- a) zapewnienie dzieciom i młodzieży dowożonych do (i z) gminnych placówek oświatowych bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu; b) zapewnienie stałej opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i młodzieży w czasie przejazdu;
- c) niedopuszczenie dzieci i młodzieży do ich przewozu w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
- d) sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dziećmi i młodzieżą w autobusie w czasie wsiadania i wysiadania, a także na zewnątrz autobusu (po jego zatrzymaniu), w tym przy przechodzeniu uczniów przez jezdnię.
13) zabezpieczenie na własny koszt dowozu dzieci i młodzieży do gminnych placówek oświatowych lub z gminnych placówek oświatowych w przypadku awarii pojazdu na trasie;
14) podstawienie na własny koszt innego pojazdu nie później niż w ciągu dwóch godzin od planowanej godziny rozpoczęcia danego kursu w przypadku awarii pojazdu w czasie wykonywania tej usługi.
Pełna treść ogłoszenia: LINK