Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich przyjął w I kwartale 2016 r. 58 wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, co oznacza, że w Gminie Ząbkowice Śląskie przybyło 58 nowych firm.
W tym samym okresie zakończyło działalność 36 przedsiębiorstw. W omawianym okresie pracownicy Urzędu Miejskiego przyjęli w sumie 352 wnioski o wpis, zmianę, wznowienie, zawieszenie lub zakończenie prowadzonej działalności gospodarczej. „Bardzo cieszy fakt, że od wielu miesięcy w Gminie Ząbkowice Śląskie więcej firm powstaje niż kończy swoją działalność. Świadczy to o tym, że Ząbkowice Śląskie są przyjazne biznesowi. Równie istotne jest, że coraz więcej osób decyduje się na rozpoczęcie własnej działalności. Zachęcam także wszystkich, chcących założyć swoją firmę lub uzyskać informacje o możliwości otrzymania dotacji, pożyczek lub innych form wsparcia do kontaktu z Biurem Wsparcia Przedsiębiorczości i Wydziałem Funduszy Zewnętrznych w Urzędzie Miejskim, oraz do odwiedzenia 14 kwietnia punktu informacji o wsparciu z funduszy europejskich oraz na spotkanie z przedsiębiorcami 19 kwietnia w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego.” – mówi burmistrz Marcin Orzeszek.
Biuro Wsparcia Przedsiębiorczości w Urzędzie Miejskim, ul. 1 Maja 15, pokój nr 3, parter. tel: 748165346 / e-mail: [email protected] Wydział Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego, ul. 1 Maja 15, pokój nr 30, II piętro / tel: 748165347 / 748165357 / e- mail: [email protected] / [email protected] / [email protected]