Udogodnienie jest już dostępne dla mieszkańców Bielawy. Dzięki rozwiązaniu klienci mogą zamawiać produkty z bogatej oferty spożywczej i przemysłowej przez Internet, a następnie odbierać je w sklepie o wybranej godzinie. Usługę Intermarché Drive do kolejnych miast wprowadza Grupa Muszkieterowie.

W odpowiedzi na zmieniające się zwyczaje zakupowe klientów oraz rosnącą popularność rynku e-commerce, Muszkieterowie sukcesywnie rozwijają usługę Drive, która jest dostępna w supermarketach Intermarché. Obecnie udogodnienie zostało wprowadzone łącznie w 49 miastach, a od połowy października mogą z niego korzystać także mieszkańcy Bielawy.

Rozwiązanie Drive umożliwia klientom zamawianie produktów przez stronę internetową oraz ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się przed sklepem Intermarché. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów. Zakupione przez Internet produkty są pakowane i dostarczane przez obsługę supermarketu bezpośrednio do samochodu klienta. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów. Paczka może być gotowa już po upływie dwóch godzin. Jeśli zajdzie taka potrzeba, przygotowane zakupy będą czekać na odbiorcę jeszcze przez 24 godziny od wstępnie wybranego terminu odbioru.

Sieć Intermarché oferuje właścicielom sklepów szereg możliwości w zakresie rozwijania oferty. Jedną z nich jest usługa Drive, która cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno klientów, jak i właścicieli supermarketów. Sieć oraz przedsiębiorcy zrzeszeni w jej strukturach sukcesywnie wdrażają to rozwiązanie w kolejnych sklepach – mówi dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów Eliza Orepiuk-Szymura i dodaje: W 2020 roku wprowadziliśmy usługę Drive łącznie do 41 miast, a w planach mamy kolejne lokalizacje.

  • Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce.
  • Jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché.
  • W 2019 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 7,74 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.
  • Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
  • Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Komentarze

Zostaw swój komentarz