W związku z obowiązkiem prowadzenia przez Gminę Ząbkowice Śląskie elektronicznej ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków zwracamy się do właścicieli nieruchomości (mieszkańców, firmy) o wypełnienie druku zgłoszenia posiadanego zbiornika bezodpływowego (szamba) lub przydomowej oczyszczalni ścieków i dostarczenie do Urzędu Gminy Ząbkowice Śląskie w terminie do 30 września 2020 roku.
Druki zgłoszenia dostępne są w Urzędzie Miejskim Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15 (Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 8), na stronie internetowej Urzędu Miejskiego oraz u sołtysów. Wypełniając zgłoszenie należy podpisać umowę z firmą na opróżnianie zbiornika bezodpływowego /odbiór osadu z przydomowej oczyszczalni.
Wypełnione druki można składać w następujący sposób:
- do Urzędu Miejskiego ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie osobiście (na Biurze Obsługi Interesanta, parter – pokój nr 8), skrzynka przy wejściu do Urzędu Miejskiego, pocztą;
- elektronicznie w formie zeskanowanego zgłoszenia na adres e-mail: [email protected],
- lub za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-PUAP);
- u sołtysów.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku niezłożenia zgłoszeń przez mieszkańców pracownicy Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich będą kontrolować te nieruchomości.