Burmistrz Ząbkowic Śląskich ogłasza, że w terminie od 4 listopada do 8 grudnia 2024 r. przeprowadzone zostaną konsultacje z mieszkańcami.
Konsultacje dotyczą projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczenia składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Będą prowadzone w następujących formach: wypełnienie formularza zgłaszania uwag – wypełnienie ankiety – uwagi ustne. Formularze uwag oraz ankiety można złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, wysłać drogą pocztową na adres Urzędu Miejskiego, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie lub przesłać w formie skanu drogą elektroniczną na adres e-mailowy: [email protected] . Uwagi ustne można zgłosić pod numerami telefonu 732 912 882, 732 912 861 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00.
Uchwała z dnia 30 października 2024 r.
Badanie ankietowe – Gmina Ząbkowice Śląskie
Formularz zgłaszania uwag – Gmina Ząbkowice Śląskie