Informacja dla osób, które złożyły oświadczenia w ramach projektu grantowego: „Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PPGR w rozwoju cyfrowym”. Centrum Projektów Polska Cyfrowa po raz kolejny zmieniło wytyczne w konkursie i żąda dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów zgodnych ze złożonym oświadczeniem.
Złożone oświadczenia podlegające ocenie będą uznane za prawidłowe w przypadku udokumentowania ich zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do osób, które złożyły oświadczenia do złożenia dokumentów:
Dotyczy wszystkich osób, które złożyły już oświadczenia.
1) Oświadczenie – potwierdzenie pokrewieństwa w linii prostej (wzór do pobrania poniżej oraz w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich).
Dotyczy osób, które nie złożyły dotychczas takiego dokumentu.
2) potwierdzenia informacji dotyczącej zatrudnienia krewnego w PPGR (np. umowa o pracę, świadectwo pracy, książeczka/legitymacja ubezpieczeniowa z pieczątkami zakładu pracy, zaświadczenie z archiwum zakładowego, zaświadczenie z ZUS, akt notarialny odkupienia mieszkania po PPGR przez pracownika PPGR i inne).
Jednocześnie informujemy, że gmina Ząbkowice Śląskie wystąpiła do KOWR z prośbą o zweryfikowanie – potwierdzenie faktu pracowania wskazanej osoby w oświadczeniu w byłych gospodarstwach PPGR. W przypadku gdy nie zostały dostarczone dokumenty potwierdzające pracę w PPGR i również KOWR nie potwierdzi takiego zatrudnienia będzie to skutkowało wykreśleniem dziecka/wnioskodawcy pełnoletniego z listy osób uprawnionych do otrzymania komputera.
Dokumenty należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do 15 grudnia 2021 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich lub na adres [email protected]– Otwórz na nowej karcie. Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 748165357 i 748165313.