Sprawdź, co możesz załatwić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich przez Internet.
Wiele spraw w Urzędzie można załatwić przez Internet za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (EPUAP). Co to takiego i jak z tego korzystać? Instrukcja krok po kroku znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/zalatwiaj-sprawy-urzedowe-przez-internet-na-epuap- Otwórz na nowej karcie. Katalog usług, które można załatwić za pomocą EPUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/gzab- Otwórz na nowej karcie. Kolejnym sposobem załatwienia urzędowej sprawy bez wychodzenia z domu jest platforma eurzad.zabkowiceslaskie.pl- Otwórz na nowej karcie
Dzięki e-urzad mogą Państwo uzyskać dostęp do informacji, m.in. o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzić aktualny stan zobowiązań i dokonać ich płatności. System umożliwia przesyłanie dokumentów i wniosków do Urzędu, dzięki temu sprawy będą mogli Państwo załatwiać w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich, aby móc w pełni korzystać z jego funkcjonalności niezbędne jest założenie bezpłatnego Profilu Zaufanego, czyli podpisu elektronicznego, który zastępuje podpis tradycyjny. Profil ten mogą Państwo potwierdzić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich.
Za pomocą Profilu Zaufanego można też dokonać zmiany w CEiDG (otworzyć, zamknąć, zawiesić lub wznowić działalność gospodarczą) – wystarczy utworzyć konto przedsiębiorcy na stronie: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/03154- Otwórz na nowej karcie
Pracownicy Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich zawsze służą pomocą w razie wszelkich pytań. KONTAKT DO PRACOWNIKÓW: https://www.zabkowiceslaskie.pl/kontakt.html- Otwórz na nowej karcie