Pasażerowie Kolei Dolnośląskich zyskali nową opcję zakupu biletów.
Przewoźnik uruchomił właśnie swój sklep internetowy i zapewnia, że jest to najszybsza dostępna możliwość zakupu biletu na przejazd liniami KD. Czym różni się od popularnych aplikacji? Proces zakupu jest prosty i intuicyjny. Bogata oferta sklepu obejmuje również trasy międzynarodowe, przesiadkowe i Polregio (na odcinkach wspólnych z KD), a także WBS – Wspólnego Biletu Samorządowego. Dodatkowo sklep został zintegrowany z serwisem portalpasazera.pl. Podróżni korzystający z tej strony będą mogli nabyć bilety na wyszukiwane połączenia w nowym sklepie KD.
Nie trzeba pobierać żadnej aplikacji, nie ma potrzeby rejestrować konta. Zakup biletu w naprawdę szerokiej ofercie, dzięki nowemu sklepowi KD, to teraz łatwo dostępna i szybka czynność. Od dzisiaj udostępniamy pasażerom kolejny kanał sprzedaży biletów, bez konieczności stania w kolejkach, wygodnie i komfortowo – wyjaśnia rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich Bartłomiej Rodak.
Jak kupić bilet – krok po kroku
- Na stronie kolejedolnoslaskie.pl wpisz skąd, dokąd, kiedy i o której godzinie chcesz jechać.
- Określ pozostałe parametry biletu m.in. typ i przysługujące zniżki.
- Wpisz swoje dane i adres e-mail.
- Kliknij „kup teraz” i opłać zakup.
- Bilet zostanie przesłany na podany przez pasażera adres e-mail. Podróżny musi go zachować do kontroli.
Koleje Dolnośląskie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom osób, dla których liczy się komfort i oszczędność czasu. Jak pokazują statystyki udostępniane przez Urząd Transportu Kolejowego, liczba biletów kolejowych sprzedawanych on-line systematycznie wzrasta. Mamy świadomość, że kupno biletu przez internet to niezwykle popularna opcja, a nasi pasażerowie chętnie z niej korzystają. W październiku Koleje Dolnośląskie uzyskały aż 44% swoich utargów dzięki sprzedaży przez internet. Sieć stała się naszym najważniejszym kanałem, wyprzedziła sprzedaż w kasach i na pokładach pociągów. Niektórych jednak zniechęca konieczność instalowania aplikacji i logowania. Sklep KD to odpowiedź na potrzeby podróżnych, którzy chcą maksymalnie uproszczonej procedury kupowania biletów – mówi dyrektor ds. handlowych Kolei Dolnośląskich Bartosz Jungiewicz.