Zapraszamy przedsiębiorców z terenu Gminy Ząbkowice Śląskie, sprzedawców, pracowników na stanowiskach obsługi klienta oraz wszystkich zainteresowanych na nieodpłatne szkolenie: „Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem”. Szkolenie odbędzie się w Sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich (parter, pok. nr 5), przy ul. 1 Maja 15, w dniu 9 marca 2017 r. w godz. 9:00 – 16:00.
Organizatorem szkolenia jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości i Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich.
Tematyka szkolenia obejmować będzie m.in.:
- Pierwsze wrażenie – jego znaczenie w obsłudze klienta.
- Kontakt z klientem i budowanie relacji w procesie obsługi.
- Rodzaje klientów wg cech osobowości oraz związane z tym strategie obsługi klientów.
- Zasady asertywnej pracy z klientem.
- Od pytania do działania – skuteczne odczytywanie potrzeb klienta.
- Współpraca z klientem trudnym.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań. Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Szkolenie poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw. Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin. Dzięki pracy w działach marketingu prywatnych firm zdobył doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i kontrahentami.
Ze względów organizacyjnych prosimy o telefoniczne zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu w terminie do dnia 7 marca 2017 r. pod numerem 74 8 165 346 w godz. od 7.00 do 15.00.