W związku z projektem ustawy, która ma umożliwić nabycie węgla przez mieszkańców Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich prowadzi wstępne rozeznanie ilości zapotrzebowania węgla dla mieszkańców Ząbkowic Śląskich.
Zbieramy następujące dane:
- imię, nazwisko;
- adres gospodarstwa domowego;
- nr telefonu;
- adres e-mail;
- ilość (maksymalnie 3 tony: 1,5 tony do końca tego roku, 1,5 tony po nowym roku);
- rodzaj (orzech, groszek, miał);
- informację o otrzymaniu dotacji węglowej.
Jak to zrobić?
- Zadzwonić pod numer: 748165346 w godzinach pracy Urzędu
- Wysłać e-mail pod adres: [email protected]
Zgłoszenia w ramach tego rozeznania przyjmujemy do 24 października 2022 r. do godz. 18:00 Zaznaczamy, że cały proces odbioru / dostawy węgla jest w trakcie procedowania ustawy i sytuacja może ulec zmianie, o czym będziemy informować na bieżąco.
UWAGA! GMINA ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NIE ODPOWIADA ZA JAKOŚĆ WĘGLA!