„Staropolanka” jest oficjalną wodą reprezentacji Polski w piłce nożnej. Podpisanie umowy pomiędzy producentem wody, czyli spółką Uzdrowiska Kłodzkie a Polskim Związkiem Piłki Nożnej nastąpiło w ubiegły piątek na Stadionie Narodowym w Warszawie – tuż przed wygranym przez polską drużynę meczem z Niemcami.
Umowa sponsorska podpisana z Polskim Związkiem Piłki Nożnej obejmuje także wsparcie reprezentacji U-21 i szereg innych inicjatyw PZPN. W ramach partnerstwa „Staropolanka” będzie na swoich produktach posługiwać się tytułem „Oficjalna Woda Reprezentacji Polski”. Wodę mineralną z Polanicy-Zdroju będą pić nie tylko nasi piłkarze, lecz także goście lub partnerzy wydarzeń sportowych organizowanych w Polsce przez PZPN.
-
Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce. Zarówno woda, jak i sport, kojarzą się ze zdrowiem i świetną kondycją. Działania marketingowe, oparte na sponsoringu piłkarskiej reprezentacji Polski, przyniosą Staropolance i Uzdrowiskom Kłodzkim ogromne korzyści. Jestem przekonany, że nasza woda przypadnie do gustu nie tylko piłkarzom, ale i wszystkim kibicom piłki nożnej – mówi prezes zarządu spółki Uzdrowiska Kłodzkie SA Łukasz Surażyński.
-
Szerokie portfolio wód „Staropolanki” pozwala dostarczać najlepsze wody mineralne i odpowiadać na potrzeby żywieniowe wszystkich osób uprawiających sport, nie tylko amatorów, ale i zawodowców. Dlatego wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej planujemy szereg projektów popularyzujących zdrowy tryb życia – dodaje wiceprezes zarządu Uzdrowiska Kłodzkie SA Łukasz Czech.
Woda mineralna „Staropolanka” ze specjalnym oznakowaniem będzie dostępna w całej Polsce, w sieciach handlowych i stałych punktach sprzedaży. „Staropolanka” będzie towarzyszyć piłkarzom podczas rozgrywek w kraju, jak i za granicą, a także zapewni dostawy wody dla wszystkich reprezentacji w piłce nożnej, którymi zarządza PZPN. Umowa sponsorska pomiędzy spółką Uzdrowiska Kłodzkie S.A. a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została podpisana na ponad rok z możliwością przedłużenia.
Warto przypomnieć, że „Staropolanka” to bogata gama wód wysoko, średnio – i niskozmineralizowanych, gazowanych, lekko gazowanych i niegazowanych o zróżnicowanym składzie mineralnym. Wydobywane są od 1905 r. Mająca siedzibę w Polanicy-Zdroju spółka Uzdrowiska Kłodzkie należy do Grupy Kapitałowej KGHM. Jest jedynym producentem wód mineralnych w Polsce oferującym naturalne produkty w czterech stopniach mineralizacji na poziomach 310, 800, 1200 oraz 2030 mg/l.
Spółki z Grupy KGHM od lat wspierają polski sport. Tak, jak reprezentacja Polski w piłce nożnej jesteśmy wizytówką naszego kraju na arenie międzynarodowej. Sukcesy sportowe i gospodarcze przyczyniają się do wzmocnienia pozycji naszego kraju. Jesteśmy dumni z tego, że gramy razem i możemy przekazać naszym piłkarzom wodę Staropolanka – naturalny, zamknięty w butelkach skarb Uzdrowisk Kłodzkich. Ta marka to bez wątpienia jedna z pereł w Grupie KGHM, która z każdym rokiem rośnie w siłę. Tylko w zeszłym roku na polski rynek trafiło ponad 76 milionów litrów wody marki Staropolanka, która odpowiada na potrzeby wszystkich osób uprawiających sport – podsumowuje prezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A. Tomasz Zdzikot.
FOTO / RELACJA: Maciej Sergel